Adéla Štěrbová

Jaká byla tvoje motivace připojit se k Danone?

Na Danone mě od začátku zaujala rozmanitost, kterou společnost nabízí, ať už je řeč o různých značkách, či dokonce divizích. Postupem času jsem zjistila, že se tato různorodost týká i lidí a náplně práce a to je to, co je pro mě každodenním motorem.

Jaká je tvá aktuální pozice a co jí předcházelo?

V současné době pracuji jako Brand Manager pro Indulgence (dezertní) značky v Danone. Mám však zkušenosti i z Nutricie, a to konkrétně z logistiky jako Activity Coordinator pro několik zemí v rámci dětské divize.

Proč tě baví pracovat v Danone?

Kromě skvělých kolegů a sehraného týmu si na práci V Danone užívám její rozmanitost. Od svého nástupu v Danone jsem nezažila jediný stejný den. Občas je to náročné, ale alespoň se nikdy nenudíme.


One Planet. One health – co to pro tebe znamená v kontextu tvé práce?

Většina z nás si pod slovem „zdraví“ představí primárně zdraví fyzické. V rámci Indulgence týmu, který se stará o portfolio dezertů, ale myslíme i na psychickou pohodu, která je neméně důležitá. Komunikujeme to, že je důležité umět se i odměnit a udělat si chvilku sám na sebe…a že občas nevadí si trochu zahřešit. 🙂

Co považuješ za svůj největší pracovní úspěch?

Mám obrovskou radost z toho, že jsme letos vdechli nový život značce Fantasia. Na jaře jsme produkty převlékli do nových obalů a pokračovali se dvěma krásně ženskými kampaněmi, na které jsme měli hezkou pozitivní odezvu.


Co máš na Danone ráda?

V Danone může bez obav každý prosadit svůj nápad, pokud dává smysl. Je jedno, zda jste do Danone zrovna přidali po škole nebo jste tu již 10 let.

Čím jsou podle tebe lidé v tvém okolí jedineční?

Na lidech kolem mě se mi líbí to, že do každého úkolu vkládají stejně jako já kousek sebe. Práce nás baví a je to, myslím, vidět. Neděláme úkoly, abychom si je jen odškrtli ze seznamu, ale opravdu nám záleží na výsledku.

Co pro tebe znamená, když se řekne, že Danone je zaměřené na lidi?

Snažíme se vždy myslet na to, že je na druhé straně člověk, ať už je to spolupracovník nebo spotřebitel. Může to znít fádně, ale občas je snadné sklouznout pouze ke sledování čísel a byznysových výsledků.


Je něco, co děláš nad rámec svého popisu práce?

Snažím se hledat cesty i tam, kde to na první pohled vypadá, že se řešení najít nedá. Nedávno jsme například potřebovali udělat průzkum chuti výrobku mezi spotřebiteli. Velký průzkum ale nebyl kvůli aktuální epidemiologické situaci možný, tak jsme vytvořili menší výzkum mezi rodinami z Danone, který ale stačil k tomu, abychom se dostali k potřebným informacím.

Uveď nějakou výzvu z poslední doby.

Museli jsme se přizpůsobit chování spotřebitelů, které se během karantény a po ní hodně změnilo. Znamenalo to během pár dnů překopat plány, které jsme předtím dávali dohromady několik měsíců.

Zkoušela jsi někdy v práci nový přístup? Jak to šlo?

Pravidelně se snažím o to, aby naši externí partneři byli více propojení mezi sebou a zapojení do byznysu. Občas je to bolestivější proces, ale daný výsledek pak vždy stojí za to.


Uveď jednu věc, kterou jsi se naučila na své současné pozici a jak tě ovlivnila?

Naučila jsem se být více trpělivá, přestože je to pro mě celoživotní boj. Občas se stane, že nějaký slibný směr u projektu nevyjde a musím se vrátit opět na začátek. Dříve by to pro mě bylo hodně stresující, ale teď to beru tak, že je to pouze součást procesu hledání správné cesty.

Jak podle tebe Danone jako společnost ovlivňuje tvoji profesi?

Podle mého názoru z Danone vyjde markeťák s velkou řádkou různorodých dovedností. Důkazem jsou toho kolegové, kteří z Danone odešli a vrátili se, protože jinde pouze oni přinášeli dané firmě zkušenosti a nápady, ale obráceně to tak už bohužel nebylo.

Co ti Danone přineslo ve srovnání s předchozími zaměstnavateli?

Vlastně téměř vše. Na Danone je skvělé to, že dávají prostor i lidem po škole, aby ukázali, co v nich je.

Nastavení cookies